Warning: Parameter 2 to qtranxf_postsFilter() expected to be a reference, value given in /home/customer/www/queenofthenight.nl/public_html/wp-includes/class-wp-hook.php on line 303
Queen of the Night| Veelgestelde vragen
  • FAQ

  • Bekijk onze veelgestelde vragen, Staat uw vraag er niet bij? Stuur ons dan gerust een mailtje met uw vraag.

Style 3

Hoe kan ik de klantenservice bereiken met een vraag of opmerking?

Je kunt theNightqueen bereiken via het Berichtenformulier onder het kopje ''Contact'' of via Klantenservice@queenofthenight.nl

Wanneer kan ik antwoord op mijn bericht verwachten?

Onze klantenservice is op werkdagen geopend van 9.00 tot 17:00. Wij streven er naar om op dezelfde dag nog een antwoord of reactie te geven op je bericht, maar in ieder geval binnen één werkdag.

Kan ik artikelen of mijn adres nog wijzigen nadat ik de bestelling heb afgerond?

Een bestelling kan nog worden gewijzigd indien deze nog niet is verzonden naar ons magazijn, de status zal dan nog op 'Order ontvangen' staan. De status van je bestelling vind je bij order en status. Neem hiervoor tussen 09.00 en 17.00 telefonisch contact met ons op via 070-360 02 48. Buiten werktijd stuur je een bericht via ons berichtenformulier onder het kopje ''Contact''.

Kan ik mijn bestelling nog annuleren?

Een bestelling kan nog worden geannuleerd indien deze nog niet is verzonden naar ons magazijn, de status zal dan nog op 'Order ontvangen' staan. De status van je bestelling vind je bij order en status. Neem hiervoor tussen 09.00 en 17.00 telefonisch contact met ons op via xxx - xxxxxx. Buiten werktijd stuur je een bericht via ons Contactformulier of naar Klantenservice@queenofthenight.nl

Hoe verzilver ik mijn actiecode?

Je kunt je actiecode verzilveren in je winkelwagentje door op het roze linkje 'actiecode invoeren' te klikken. Vervolgens voer je de unieke actiecode in en klik je op activeren. De korting wordt nu automatisch toegepast. Je kunt maximaal 1 actiecode of korting gebruiken bij een bestelling.

Als ik een bestelling heb gedaan bij thenightqueen, wanneer kan ik het pakketje dan verwachten?

Voor Nederland geldt dat wanneer je op werkdagen voor 14:00 uur hebt besteld, je de volgende dag je bestelling in huis hebt. Voor zendingen naar België staat een levertijd van ongeveer 1- 2 werkdagen.

Hoeveel bedragen de verzendkosten?

In Nederland verzenden wij onze pakketten met DHL Parcel. De standaard verzendkosten bedragen 4,95 euro voor bezorging aan huis of bij een DHL ServicePoint. In België verzenden wij met PostNL en bedragen de verzendkosten 5,95 euro voor bezorging aan huis. Bij een bestelling boven de €100,- worden er geen verzendkosten berekend.

Discrete verzending

Al onze pakketten worden discreet verzonden. Onze bedrijfsnaam of logo staat niet op het pakket.

Hoe gaat retourneren in zijn werk?

Voor het retourneren ga je naar onze pagina voor ruilen en retourneren. Hier staat alle informatie en voorwaarden voor het retourneren.

Hoelang duurt de afhandeling van mijn retour?

Na ontvangst van je retourzending, zal deze binnen 1-2 werkdagen afgehandeld worden.

Wat wordt er gedaan met de beoordeling die ik heb geschreven?

Ongeveer anderhalve week nadat je bestelling is afgeleverd, versturen wij per e-mail een beoordelingsformulier. Als je dit formulier invult, ontvang je automatisch Willie spaarpunten. Zowel de positieve als negatieve productbeoordelingen/reviews worden op onze site geplaatst. Wij zijn van mening dat dit voor een juist aankoopadvies zorgt en ons assortiment optimaal houdt.

IU-Store

Choose Your Demo

Choose main color

Choose Layout Demo

Demo 1
Demo 2
Demo 3
Demo 4
Demo 5
Demo 6

Este sitio web utiliza cookies para que usted tenga la mejor experiencia de usuario. Si continúa navegando está dando su consentimiento para la aceptación de las mencionadas cookies y la aceptación de nuestra política de cookies, pinche el enlace para mayor información.plugin cookies

ACEPTAR
Aviso de cookies